Saturday 24 August 2013

Nöjd med tillvaron


Har haft några härliga dagar med Mamma och Pappa. Han även hunnit fira Lillsyrran och krama på hela hennes tokiga familj. Skönt att ha samlat lite kramar inför resan.

Det mesta börjar falla på plats men det finns en del fix kvar. Väska är inköpt, visum klart, pengar inväxlade och alla biljetter utskrivna. Hoppas mitt UV-hus till lilla kameran kommer i veckan så jag hinner kika lite på hur det fungerar. Roligast vore om jag hinner ta med Annelie och Texas till badhuset och prova det live.

I morgon tänkte jag kika på ryttar EM. Tänkte försöka lära mig min nya dykdator samt nya kameran när jag ändå sitter i soffan.




Foto © Marianne Myrberg













2 comments:

  1. Men ah! Flygmyran är ju perfekt! Kram sussi

    ReplyDelete
  2. Tack Sussi, idén fick jag från en kompis. Det närmar sig avfärd. Bara en vecka kvar!

    ReplyDelete