Friday 13 September 2013

Bula!


Flygresorna har gått oväntat bra. Öronen och kroppen har inte protesterat alls och jag har haft trevligt sällskap på alla flygsträckorna. Tror att jag har sovit och ätit vid rätt tillfällen och hoppas att jag lyckats att minimera ev. jetlag.


Foto © Marianne Myrberg -Flyg info till Hongkong


Foto © Marianne Myrberg - Inflyget till Hongkong


Foto © Marianne Myrberg- Hongkong skyline i bakgrunden



Bor på ett litet hotell som heter Smugglers Cove utanför Nadi på Fiji i väntan på flyget till Tongatapau i morgon. Läget kan man inte klaga på och jag behövde inte direkt jaga bort någon när jag simmade och badade några timmar nu på eftermiddagen.... Trevligt litet hotell som kommer bli mitt transit hotell två gånger till under resan.


Foto © Marianne Myrberg- Smugglers Cove Fiji


 
Foto © Marianne Myrberg- Standardfrasen -"Nu tar vi fem + två".Pauser vad det dom talade om. Dom lyckades bara lägga tre st stockar dom timmarna jag var där.


Foto © Marianne Myrberg

Foto © Marianne Myrberg


Foto © Marianne Myrberg



Nu rinner snart internet tiden ut.


Ha det gott!



5 comments:

  1. Härliga bilder! krama din reskompis! Han på sängen. // Kärmor.

    ReplyDelete
  2. Underbart! Finis är med!

    ReplyDelete
  3. Ja Finis är med! Nykramad så hälsar han tillbaka!

    ReplyDelete
  4. Följer dej med skräckblandad förtjusning. . . Du gör helt rätt som följer ditt hjärtas röst. Var rädd om dej. ♥

    ReplyDelete
  5. Tack för att du skrev lite. Tänk att jag är här! I morgon bär det av till Vavaú! Hoppas det är allt jag vill och hoppas att det ska vara. Kram!

    ReplyDelete