Friday 20 September 2013

Sista natten med gänget

Idag paddlade jag kajak ut bland öarna och styrde riktningen mot en liten öde ö som heter Mala. Tog ca 60 min enkel väg. Har haft en underbar sista dag med sol, snorkling och salta bad. Har fortfarande sand i öronen. Vattnet har en helt underbar temperatur. Blev middag på resorten och blev inbjuden att dela bord en Australiensisk familj. Fick en del super tips för Australien-delen på min resa men även några Fiji tips jag ska kolla upp.

Nu är det sängdax för mig. Tonga vistelsen har varit mer än jag vågat drömma om. Helt fantastisk!
Bilderna från idag får tala för sig själv. God natt!

Foto © Marianne Myrberg - Jag på väg till Mala


Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg - ibland är baksidan vackrare än framsidan



Foto © Marianne Myrberg - Hittade en jättesnäcka, vägde flera kilo




Foto © Marianne Myrberg - jättesnäckan



Foto © Marianne Myrberg




Foto © Marianne Myrberg- fotbild



Foto © Marianne Myrberg - Tidvattnet rann undan så det gick att gå en bra bit



Foto © Marianne Myrberg

Avslutar med några sista bilder från resorten nu på kvällskvisten. Önskar jag kunde förmedla kören som sjunger uppe i kyrkan. Väldigt vackert. Dom ska får sjunga mig till sömns. Hörs på Fiji!



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg










2 comments:

  1. Såååå avundsjuk på din paddling! Hoppas ditt flyg klaffar! Vi älskar dig! Ma o Pa

    ReplyDelete
  2. Ja det hade varit något för dig Mamma! Hade varit underbart att ha dig med. Puss!!

    ReplyDelete