Sunday 22 September 2013

Tonga-Fiji 1-0

Idag blev det en tur på vattnet. Första molniga dagen på resan men det är varmt och skönt. Åkte ut i ögruppen Mamanuca. Snorklade lite. Träffade ett underbart nygift par från Australien som verkligen förgyllde min dag. Dom ligger i Austaliensiska flottan båda två. 

Är trött. Blev en lång dag idag. Nu ska jag lägga mig i mitt utebadkar och titta på stjärnorna. 


Foto © Marianne Myrberg-Schooners Island



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg



Foto © Marianne Myrberg- vår båt för dagen "The Whales tale"



Foto © Marianne Myrberg- Connie och Joel

8 comments:

  1. Underbart! Puss!

    ReplyDelete
  2. Glöm inte bort att ta en rejäl titt på stjärnhimmeln - Det finns magnifika objekt på den södra sidan tex Magellanska molnen, Korset, som man inte någonsin kan se från vår sida!

    Tänk på att du måste hitta en mörk plats och låta ögonen anpassa sig (vilket tar ca 10 minuter)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tipset! Kan lägga mig i badet. Är under bar himmel. Kram!!

      Delete
  3. Låter helt fantastiskt!

    ReplyDelete
  4. Låter som du har det fantastiskt Tack för att du delar med dig :-) av dina dagar och underbara bilder

    ReplyDelete
  5. Tack alla, glöm inte skriva vilka ni är! Kraam!!

    ReplyDelete
  6. Har nu tittat igen bilderna och läst dina ord från helgen. Jag njuter av allt och gläds åt att få följa dig på din resa. Du är verkligen en suverän fotograf! Ser fram emot nästa rapport. Kram från Åsa S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Åsa! Och tack för att du kommenterar lite. Gör bloggandet lite roligare.

      Delete